A weblapkészítők határidő csúszásairól és az ügyfelek ettől való félelmükről rengeteget hallhattunk már. Régebben ez nagyon jellemző volt a szakmára, mára azonban – véleményem szerint – jelentősen javult a helyzet
Weblapkészítő részéről
- szakaszokra bontjuk a munkát és részhatáridőket szabunk meg a véghatáridőig
- folyamatosan egyeztetünk az ügyféllel, így nem fordulhat elő, hogy elképzeléseink más utakon járnak
- az átadási határidő előtt pár napot hagyunk, hogy tesztelni tudja az ügyfél is nyugodt körülmények között és az esetleges apróságokat még mi is elsimítsuk
- az átadást követően 1 hónapig prioritást élvez az ügyfél. ha ebben az időszakban merül valamilyen hiányosság, vagy hiba akkor azt maximum 24 órán belül korrigáljuk
Ügyfél részéről
- minden kérdést a kivitelezés megkezdése előtt alaposan átbeszélünk
- a megbeszélt terveken és célokon nem változtat kivitelezés közben
- az anyagokat az adott kivitelezési fázishoz időben leadja és nem módosít menet közben
Legutóbbi hozzászólások