Ha online vállalkozás indításán vagy offline céged webre vitelén töröd fejed 5 fontos dolgot jó ha mindig szem előtt tartasz a siker érdekében.

  1. Mi érdekli a vásárlót?
  2. Hogyan fogja magát jól érezni a weboldaladon?
  3. Egy történet Bélabá sarki boltjáról – hogyan szerezte az ügyfeleket …
  4. A plakátos Feri és a 21. századi alteregója …
  5. Kinyissa a pénztárcáját a vevő – avagy amikor a fentiek harmónikusan működnek.

Mi érdekli a vásárlót?

A számára készült, közérthető releváns tartalom – Röviden valóban ennyi. Ez az egész folyamat alapja ami elvezeti a látogatót a vásárlásig. Ha nem azt a tartalmat találja a weboldaladon amit keresett, ha csak a rövid ömlengő bemutatkozásodat olvassa a terméked használhatósága, előnyei … stb. helyett akkor igen hamar elvesztheted a figyelmét és máris továbbáll.

Online vállalkozás indítás akor tehát a tartalmat a célcsoportod igényeihez, szokásaihoz alakítsd. Ezt úgy tudod elérni a legjobban ha megkérdezed őket, ha véleményezed velük a terméked ismertetőjét, leírásait, képes bemutatóit.

Hogyan fogja magát jól érezni a weboldaladon a látogató?

A weboldalad megjelenése nagy mértékben hatással van a látogatóra és arra, hogy végül vásárol-e vagy elhagyja a honlapod. Ebből a szempontból a harmónia a legfontosabb. Meg kell találni azt a megjelenést ahol megnyerő grafikába van ágyazva a tartalom és nem megy a funkciók rovására.

Ma már előbb-utóbb nem lesz olyan iparág amely weboldalát ne látogatnák tabletről, mobilról. Ha nekik nem jelenik meg használható formában a honlapod akkor potenciális ügyfeleket veszthetsz.

Egy új online vállalkozás indítás akor ma már nem teheted meg, hogy a céges webszájtod ne legyen elérhető mobilon, táblagépen.

Lassan tendencia lesz, hogy mobilról kezdjük meg vásárlásainkat aztán lehet, hogy PC-n fejezzük be, de fordítva sem kizárt. Kövesd az innovációkat és alkalmazkodj a célcsoportod igényeihez. Legyél elérhető minden platformon és meglátod ez a látogatottságod, megrendeléseid, profitod növekedéséhez fog vezetni.

Egy történet Károly sarki boltjáról – hogyan szerezte az ügyfeleket …

Károly a körúthoz közül kíváló helyen nyitott boltot. Azonban nem úgy özönlöttek a vásárlók ahogy azt ő szerette volna. Ekkor fogta magát és kisétált a körútra ahol elkezdte figyelni az embereket. Rövid időn belül jött az ötlet, mert látta mennyi potenciális vevő sétál 150 méterre a boltjától. EL KELL VEZETNI ŐKET VALAHOGYAN A BOLTIG.

Fogta magát Károly és 10-20 méterenként figyelemfelkeltő és érdekes 1-2 szót festett a járdára. A felfestéseket követve a vevők elsétáltak teljesen az üzlet ajtajáig ahol miután benyitottak már csak Károlyunkon múlott a siker.

Ma, a 21. század modern technikái ezt a folyamatot megkönnyítik és jelentősen le is rövidítik.

Hogyan is néz ez ki ma? – Megfelelően keresőoptimalizált weboldalhoz a keresők találatai mint Károly járdafestései vezetik el a vevőket weboldaladra. Ráadásul ehhez számos eszköz segítségedre van.

A Google Webmestereszközei segítenek kiszűrni hogy ki az akiből vásárló lehet üzletedben. A Google Analytics pedig megmondja ki az aki valóban be is ment a boltba és ott mi érdekelte őt.

Ugye mennyivel egyszerűbb ez az online vállalkozás világában?

Van ám Károlynak egy nagyon jó alvállalkozója is aki még a járdafestésnél is több látogatót hoz neki. Ráadásul ma már ez ingyen áll rendelkezésedre >> olvass tovább >>

A plakátos Feri és a 21. századi alteregója …

Károly megbízta Ferit, hogy plakátolja ki a városban, hogy 1etfizet2őtvihet akció van az üzletben jövőhéten. A következő héten özönlöttek is a vevők. Károly pedig nem volt rest mindenkitől elkérni a mobilszámát a kedvezményes vásárlásért.

A második héten már az így összegyűjtött mobilszámokra küldött sms-t hogy törzsvásálói kedvezményüket hogyan válthatják be a boltban.

Mit csinált Károly valójában és ki is Feri 21. századi alteregója? – Károly közösséget épít, listát és visszatérő vásárlásokat konvertál. Ma ezt hírlevél felíratkozással és Facebook kedvelők építésével érheted a legegyszerűbben és legkisebb költségekkel.

Kinyissa a pénztárcáját a vevő – avagy amikor a fentiek harmónikusan működnek.

Ha a fentebb írtak együttesen tökéletesen működnek profitot könyvelhetsz el online jelenlétedből. Kevés kivételtől eltekintve minden weboldal célja ez – legyen bármilyen terméke, bármilyen értékesítési stratégiája.

A látogató az első pontnál lép be és ha az ötödik pontig mindent jól csinálsz akkor szépen végigvezeted a vásárlás útján ahol végül a Te javadra kinyitja a pénztárcáját és megrendeli fantasztikus terméked.

Figyeld minden mozzanatát, minden kívánságát, minden szokását a látogatóknak és ne legyél rest régebbi látogatóid véleményét kikérni. Ha ezekből megfelelő konklúziót vonsz le akkor sikeresen alakíthatod az weboldalad aranyköves mezsgyéjét ügyfeleidhez/vásárlóidhoz.